16.10.2013

Vihdoin syysloma

Moikka!

Nyt pääsin taas pitkästä aikaa kirjottelee kiitos syysloma.
Sillä mulla on ollut nyt koulussa hirvee koe putki päällä ja kohta se jatkuu mut onneks on menny iha hyvin.
Oon ollu sit vapaa ajalla kavereitten kanssa ( Jeminan,Janinan.Sinin).
Olen myös ollu Jeminalla yötä ja Janina on ollu meillä yötä ja tänään meen sitten Janinalle yöks jonne tulee myös sini tule varmaan iha kiva ilta.
Olin myös viikonloppuna  Mikael Gabrielin ja Uniikin keikalla oli ihan paras keikka nyt suunitelmissa mennä uuestaan ku ne tulee ens vuonna  mut siis siel keikalla olin Jeminan,Janinan,Sinin,Jasminen,Jennan,Jenin ja Sannin kanssa mut sieltä ei oo vielä kuvia kun ne on Sannin kamerassa mut laitan kun saan niitä.
Sitte sunnuntaina menin siskon kaa ratsastaa pitkästä aikaa kummi tädin luo ja siellä sit käytiin maastossa ja ratsastettiin pellolla sieltä on nyt jotain kuvia ja otin äskönki pari kuvaa laitan ne kohta tohon.
Tiistaina kävin ratsastaa tallillla menin rambolla ja mentiin puomitehtäviä ilman jalustimia ja hypättiin pari estettäkin mut ei oo kuvia kun sato niin ei otettu kameraa mutta eipä mulla muuta!:)

Ps. Pahoittelen ulkoasua ja banneria tulee uudet noi on väliaikaset!
Tein myös instagramin saa seurata: _jonnaa__

-Jonna-























3 kommenttia:

  1. Ihana heppa! Ja sulla on täykkäri hiukset! Oot muutenkin tosi nättii ja mukavan oloinen :)
    http://training-diaries.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihana tuo luomiväripaletti, kelpais mullekin :--)

    VastaaPoista