22.11.2013

Kiirellistä elämää!

En oo päässy kirjottaa pitkään aikaan blogiin mutta nyt päätin kirjottaa.
Mulla on ollu hirveesti kokeita,läksyjä  ja muita juttuja jote en ole edes kerenny miettiä koko blogia mutta nyt sitten kirjotan mitä kaikkee on tapahtunu.
Elikkä oon ollu jonkun verran kavereitten kanssa ja oon myös shoppailu mut aattelin tehä siitä erillisen postauksen tai videon joten siitä sit myöhemmin. Sitten oon myös lukenu joka viikko kokeisiin ja vieläki tulee se kauhea koe viikko kun joulu on tulossa. Viime viikko oli onneks sellanen että ei ollu kokeita tai pistareita yhtään ja se on kyllä helpottava olo kun ei tarvii miettiä päiviä millon pitäs lukea kokeisiin tai johonkin muuhun mutta ens viikolla on tulossa sitten kemiasta iso koe sillä se ei oo kun yksianoa koe kemiasta ja sit alkaa fysiikka.
Oon myös käyny tallilla kerran viikkoon ja on ollu kyllä aika surkeet kelit mut toivotaan että kenttä on kunossa ens viikolle. Olen myös käyny kampaajalla ja hiukset ovat väriltään nyt tumman ruskeet värjäsin samalla kulmat kun en jaksa joka päivä laittaa kulmakynällä kulmia ku ne aina menee iha erinäköseks niin nyt on helpompaa lähtee kouluunkin ei mulla oikee muuta oo ku että koulu menee ihan hyvin ja muutenkin menee iha hyvin en oikee oo tehny mitään erikoista mutta ootan joulua ihan innolla voin laittaa kohta kuvina mitä oisin haluamassa joululahjaks ja sitten lähenkin MG & Uniikin keikalle 21.2 Janinan,Jeminan ja Sinin kaa<3
ja sitten oon menossa myös Apassionataan siskon,äitin ja mummin kanssa mutta niistä sitten lähempänä nyt vähän kuvia.

Fb proffakuva:)

Uudet hiukset


Näitä toivon joululahjaks!
1.vaatteita 2. hajuvesi 3. lahjakortteja 4.kamerajalka
5.rahaa 6. geelikyns pakkaus





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti